음악듣기/팝

[스크랩] Rhythm of the Rain/Dan Fogelberg

Sidonio 2008. 9. 1. 11:36
      ♧Rhythm of the Rain/Dan Fogelberg ♧ Rhythm of the Rain Listen to the rhythm of the falling rain, Telling me just what a fool I've been. I wish that it would go and let me cry in vain, And let me be alone again. 빗방울 떨어지는 소리를 들어보세요. 내가 그동안 얼마나 바보였는지를 말해주고 있네요. 차라리 비가 계속되어서 실컷 울었으면 좋겠어요. 내가 다시 혼자있게 해주세요 Now the only girl I've ever loved has gone away. Looking for a brand new start! But little does she know that when she left that day. Along with her she took my heart. 내가 정말 사랑했던 유일한 소녀가 떠나 갔어요 새로운 남자를 찾아서.... 하지만 그녀는 떠나가던날 내마음을 가져가는 그녀를 내가 쫒아 간다는 것은 그녀는 몰랐던 것 같아요 Rain, please tell me, now does that seem fair For her to steal my heart away when she don't care I can't love another, when my heart's somewhere far away. 비야, 이제는 공평해진 것 같다고 내게 말해주렴. 그녀가 내 맘을 가져가고 그녀가 내마음을 생각지 않아도 내 마음도 어딘가로 도망가 다른사람을 사랑 할 수는 없을 것 같아요 Rain, won't you tell her that I love her so Please ask the sun to set her heart aglow
      Rain in her heart and let the love we know start to grow. 비야, 그녀에게 내가 너무나 사랑했다고 전해주렴. 태양이 내 마음 속에서 그녀가 빛나게 해주렴. 비가 그녀 마음속에서 우리가 처음 사랑이 시작되었을 때를 알 수 있도록...!
출처 : 울타리 너머 푸른들
글쓴이 : 멋지 원글보기
메모 :